''My skincare routine''

avgust 20, 2015

Kot imam v spominu, sem vam že nekaj časa nazaj obljubila post, kako sem se znebila mozoljev po prenehanju jemanja kontracepcijskih tabletk. Mozoljev se nisem popolnoma znebila, zato tudi posta ni blo!


Torej, skoraj 6 let sem brez prekinitive jemala KT Yasminelle, brez kakršnih koli stranskih učinkov. Ker sem se razšla s fantom in ker bi tako ali tako mogla po tokih letih jemanja narediti pavzo, sem se odločila, da ji neham jemat. Nikoli, nikoli nisem imela težav s kožo, na obraz sem dala lahko dobesedno karkoli pa je bilo ok, ampak, ko sem pa nehala s KT - groza, nimam drugih besed. Mozolje sem dobila po čelu, vratu, celem hrbtu, najhuje pa je bilo po prsih. Karkoli sem dala na obraz je bilo samo še huje in vse me je peklo. Zdravnik mi je predpisal Klindamicin 1% raztopino in kremo Skinoren, ki nista pomagali popolnoma nič. Bila sem na robu obupa, vse kreme, ki naj bi kao pomagale sem kupila, meni ni pomagalo nič - seveda, ker je bilo vse hormonsko pogojeno, ampak kreme bi vseeno lahko omilile zadevo. Na predelih, kjer ni bilo mozoljev je moja koža še vedno suha in občutljiva, pa mi je obraz dobesedno gorel od teh agresivnih krem in čistilcev.


Imela sem vsega dovolj, zato sem prekinila z uporabo vseh krem, čistil..itd. Vse kar sem počela je bilo umivanje obraza z navadnim trdim milom (uporabljam organsko milo), Garnier piling in micelarno vodico. Nobene kreme, tonika, serumov, absolutno nič. Samo tok, da sem očistila kožo na obrazu. Občutek je bil veliko boljši, koža je dihala.

Poleg tega pa hodim še h kozmetičarki, ki mi naredi osnovno nego obraza in dekolteja (ja, predvsem to, ker hudič na prsih ne pozebe hehe). Stisne mi mozolje in očisti ogrce, kožo pomiri in nanese masko. Maska je največ in edino kar dam na obraz za nego. Imam super kozmetičarko, ki mi kožo ščisti tako, da nisem po tem poplnoma nič rdeča, praktično ni sledu o stiskanju. Na obraz mi nanese nekaj 100% naravnega, o čemer žal (na njeno željo) ne smem govoriti, saj gre za poslovno skrivnost in res pomaga.

To prakticiram od decembra lani (skoraj 9 mesecev) in po obrazu sem se že popolnoma vrnila na ''stara pota'', vse kar je ostalo od KT je masten in svetleč T zjutraj, ko se zbudim; to je pa to. Pa še nekaj mozoljčkov po dekolteju.

Če katero zanima, cena ''moje'' nege obraza je 25 evrov, hodim pa v salon Tina Alaria na Rudniku.
Najdete jo lahko tukaj: KLIK & na FB-ju.

Še slikce obraza brez mejkapa & brez filtrov:
In ja, to je čokolada na levi sliki na čelu.

You Might Also Like

1 comments

  1. Včasih res pomaga čim manj krem in vsega...Še sreča, da ti je uspelo...
    In kdo bi si mislil, da je tisto čokolada.. Sem opazovala ti dve pikici, kaj bi bilo, pa nisem mogla razvozlat :P

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden