Kako do ''lepe'' blond barve?

december 09, 2014

Lepe sem dala v narekovajih, saj je to zelo relativno. Zame je lepa blond zelo svetla, s čim manj rumenega ali sivega odtenka. Z eno besedo bi lahko rekla, da mi je najlepša blond bež svetlo blond, ki pa jo je zelo zelo zelo težko doseči. Kot veste nisem frizerka, imam pa ogromno svojih izkušenj na področju blond barvanja.

(slikce so neobdelane in na naravni svetlobi)


Od tega kakšno blond barvo lahko dosežemo je odvisno kako temni so naši naravni lasje in koliko rdečega pigmenta vsebujejo (bolj svetle naravne lase imamo, ležje bomo dosegli lepo blond barvo). Sama imam naravno temno blond lase (mišje sive), na žalost pa imam ogrooomnoo rdečega pigmenta, zato vedno pridem vn oranžna (ne glede na to, ali se barvam pri frizerju).

Mislim, da skoraj ni salona v Ljubljani, ki ga ne bi obiskala in nikjer niso dosegli željenega rezultata (med drugim, so mi v enem salonu tako skurili lase, da zgornje plasti las in frfruja sploh nisem imela, ker se je dobesedno scvrl). Zato sem se odločila, da se barvam doma, je ceneje in vsaj vem kakšna bom prišla ven.

Barvam se s Keune profesionalno barvo v odtenku 1517 in 12% razvijalec - barvo vedno nanesem samo na narastek! Barvam se 1x na 4-5 tednov. Občasno (cca 3-4x letno) pa si dam pri frizerju po narastku par pramen, da ''ujamem'' narastek z ostalimi lasmi, ki so beli (se mi tako posvetljio na morju). Po barvanju na narastek nanesem še Fudge Violet šampon, da ubije rumeno barvo. Ob vsakem drugem pranju las pa uporabim še barvno masko Revlon Nutri Color Creme v odtenku 931.

Pri barvanju na blond moramo vzeti v zakup, da se bodo naši lasje poškodovali in osušili, zato jim moramo nameniti nekaj ekstra pozornosti (šampon, maska, olje, primerna krtača in elastika za lase).

Najbolj primerno bi bilo, da bi napisala, da z blond barvo rajši ne eksperimentirajte doma in pojdite k frizerju, ampak iz izkušenj na žalost ne morem tega reči (razen če res poznate frizerja in mu zaupate 100%). Do sedaj sem še vsakič plačala polno ceno, iz salona pa odšla oranžna, enkrat pa celo brez las (posledice plačujem še danes).

Keune - DM, Mueller
Fudge Clean Blonde Violet šampon - www.beautybay.com
Revlon Nutri Color Creme - frizerski saloni, ki imajo Tigi&Revlon izdelke

Hvala vsem za lepe komentarje v prejšnji objavi, pomagali ste mi več, kot si lahko predstavljate!


You Might Also Like

14 comments

  1. Uff z 12% peroksidom se barvaš..upam da tega NE bo kera počela usaj tiste s tankimi lasmi ker boste brez las...to ni vredu.... mogoče probajte max z 9% učink je isti samo malo dalj časa pustiš...nisem frizerka sem dolgoletna blondinka in ja so mi frizerji tudi skuril lasje..keč je pa tudi v peroksidu...sej to kar se kupi v drogeriji ni vredu...sem naročila profesionalni razvijalec na internetu od Loreala...in dela čudeže pridem do skoraj bele barve v kombinaciji s subrinino barvo (cendre blond) have fuun:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni 9% ne prime, lahko pustim gor 12 ur :) Ker razvijalec si naročila?

      Izbriši
    2. A to si dejansko zmešate barvo in razvijalec in potem to "zmes" nanesete na lase? Kateri razvijalec pa priporočate? Drugače pa res čudovita blond barva :)
      N.

      Izbriši
  2. Luštna si!

    - TvojSkritiOboževalec

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej:) če še nisi probala, ti toplo priporočam Matejo iz Lepotnega Kluba, punca rees obvlada, je ekspert za barve in šolana v tujini... Jz mam tud fuuul tega rdečga pigmenta in sm bla vedno oranžna in hudo razočarana.. Odkar se tuki barvam mam vedno tako barvo in frizuro kokr si zamislm:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jst mam trenutno rjavo pa par blond pramenov...kako bi pršla na svetlešo pač blond? Ker odtenek Keune priporočaš? lp tina

    OdgovoriIzbriši
  5. Na zgornji levi slikci maš ful lepo barvo! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kdaj bo kakšna objava make up tutorial?? Zelo lepo si naličena! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oj:) tudi jaz sem bila belo blond 4leta enak odtenek kot pri tebi samo da sem uporabljala 9%peroksid.. In lahko recem da sem si v teh 4letih 90%unicila lase.. Izrastka sem imela po 3cm na mesec saj mi lasje hitro rastejo ampak problem je bil da so se mi lomili.. pa nisem imela poskodovanih konic.. ampak so se lomli samo zaradi tega ker so bili ze ekstremno tanki.. Tako da za tiste punce ki ze imate sedaj tanke lase definitivno odsvetujem taksen odtenek las

    OdgovoriIzbriši
  8. V kaksnem razmerju das barvo in razvijalec?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako, kot je navedeno v navodilih - če se ne motim, je 1:2 :)

      Izbriši
  9. V enem dnevu sem se dvakrat svetlila z modrim extra blancheom in 6% peroksidom. Lase sem spravila na svetlo blond in mozolj je postal prav grda prisadna rana.
    Zdaj me pa zanima, če bi bila, če bi se pobarvala z loreal exsellene beige blond kaj manj belkasta, ker mislim, da mi bela barva nič ne paše in imam temnorjav narastek, ki mi vsak dan zraste za 0,5 mm?
    Preveč sem svetla in glede na to, da sem mediteranski tip ženske mi čisto svetla ne pristane ravno najbolj lepo.

    OdgovoriIzbriši

Priljubljeno all time

Priljubljeno zadnjih 30 dni

Priljubljeno zadnji teden